Yeni başladım, programım hakkında yardımınıza ihtiyacım var?

arkadaşlar spora 3 hafta önce başladım. Ölçümler sonrasında hocanın yazdığı programı uyguluyorum.
Fotoğrafı ekledim, sizde göz atarmısınız, ekstra tavsiyeleriniz var mı ?
Mesela ben omuz Bölgesi'ne biraz yoğunluk göstermek istiyorum, programı bitirdikten sonra biraz omuz çalışsam zararı olur mu ?
Yada bu program boş, başka program Lazım mı dersiniz ?

Yardımcı olursanız sevinirim
image.jpg
 
Back
Yukarı