arkadaşlar spora 3 hafta önce başladım. Ölçümler sonrasında hocanın yazdığı programı uyguluyorum.
Fotoğrafı ekledim, sizde göz atarmısınız, ekstra tavsiyeleriniz var mı ?
Mesela ben omuz Bölgesi'ne biraz yoğunluk göstermek istiyorum, programı bitirdikten sonra biraz omuz çalışsam zararı olur mu ?
Yada bu program boş, başka program Lazım mı dersiniz ?
Yardımcı olursanız sevinirim
Fotoğrafı ekledim, sizde göz atarmısınız, ekstra tavsiyeleriniz var mı ?
Mesela ben omuz Bölgesi'ne biraz yoğunluk göstermek istiyorum, programı bitirdikten sonra biraz omuz çalışsam zararı olur mu ?
Yada bu program boş, başka program Lazım mı dersiniz ?
Yardımcı olursanız sevinirim