Merhaba herkeze. Spora yeni başladım. Gönderdiğim görüntüden de anlayabileceğiniz üzere ektomorf yapıdayım ve amacım kilo almak. Sorum nasıl alacagım yada hangi idmanı yapacagım gibi sorulardan ziyade daha farklı bir durum. Resimde "kırmızı oklarla" da gösterdim. Belimin kenarları içeri dogru girintili ve bu durum gömlek tişört giydiğimde kötü görünüyor ve durdugu sürece de öyle olacak gibi. Bunu nasıl halledebilirim? Okısımları yanlara dogru genişletebiliceğim egzersiz mevcut mu? Yada başka nasıl bir yöntemle halledilebilir?
https://i.hizliresim.com/7AaMZN.jpg