NEBUKADNEZAR
Üye
Merhaba,belki takip edenleriniz vardır,Savaş Cebeci geçen hafta face ve youtube sayfasında fitnessde orta seviye olan kişilere yönelik bir göğüs geliştirme-hacimlendirme proğramı yayınladı.
Proğram şu şekilde: 1-2-3-4-7-8-9 ve 10.haftalar alttaki gibi
1-Dumbell Flat Bench Press 8 set / 5-6 tekrar setler arası dinlenme tüm antreman boyunca 90sn
2-Incline Barbell Press 8 set / 5-6 tekrar
3-Close Grip(eller arası 30-35cm acıklık) Bench Press 8set / 5-6 tekrar
4-Crossover veya Flat Bench Fly veya Butterfly 7set / 6-7 tekrar
5-6 ve 11-12.haftalar ise setler 4 e iniyor ve tekrarlar 10-12 ye cıkıyor vücudun uyum sağlamasını engellemek için.
Sizin bu antreman sistemi hakkında görüşleriniz nedir?
Ben bugün uyguladım 5 haftadır aynı antreman sistemini uygluyordum(piramit),vücudu şaşırtmak için ve nasıl hissettirecek bakalım bu antreman diye düşünerek bir kez denemeye karar verdim. baya zor bir antreman sistemi ve bana hipertrofiden çok güç antremanı gibi geldi.5X5 in daha zor versiyonu gibi.(25lerle sabit kg olarak girdim ilk hareketi 7 ve 8.set artık 5 ve 6.tekrarlar kendim çıkartamadım daha ilk harekette.Diğer hareketlerdeki zorlanmayı siz tahmin edin artık.)Sizin bu konudaki görüşünüz nedir? Bu 3 aylık proğram hacim için ne derece faydalı olabilir? Ve siz 12-10-8-6 lık olan piramit sistemi ile bu sistemi aynı beslenme vesaire şartlar altında,kastaki büyüme ve gelişim açısından karşılaştırabilir misiniz? Ve bu antreman hipertrofi yönünden zayıf mıdır,bana biraz öyle geldi ama sizin de fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.Teşekkürler.
Proğram şu şekilde: 1-2-3-4-7-8-9 ve 10.haftalar alttaki gibi
1-Dumbell Flat Bench Press 8 set / 5-6 tekrar setler arası dinlenme tüm antreman boyunca 90sn
2-Incline Barbell Press 8 set / 5-6 tekrar
3-Close Grip(eller arası 30-35cm acıklık) Bench Press 8set / 5-6 tekrar
4-Crossover veya Flat Bench Fly veya Butterfly 7set / 6-7 tekrar
5-6 ve 11-12.haftalar ise setler 4 e iniyor ve tekrarlar 10-12 ye cıkıyor vücudun uyum sağlamasını engellemek için.
Sizin bu antreman sistemi hakkında görüşleriniz nedir?
Ben bugün uyguladım 5 haftadır aynı antreman sistemini uygluyordum(piramit),vücudu şaşırtmak için ve nasıl hissettirecek bakalım bu antreman diye düşünerek bir kez denemeye karar verdim. baya zor bir antreman sistemi ve bana hipertrofiden çok güç antremanı gibi geldi.5X5 in daha zor versiyonu gibi.(25lerle sabit kg olarak girdim ilk hareketi 7 ve 8.set artık 5 ve 6.tekrarlar kendim çıkartamadım daha ilk harekette.Diğer hareketlerdeki zorlanmayı siz tahmin edin artık.)Sizin bu konudaki görüşünüz nedir? Bu 3 aylık proğram hacim için ne derece faydalı olabilir? Ve siz 12-10-8-6 lık olan piramit sistemi ile bu sistemi aynı beslenme vesaire şartlar altında,kastaki büyüme ve gelişim açısından karşılaştırabilir misiniz? Ve bu antreman hipertrofi yönünden zayıf mıdır,bana biraz öyle geldi ama sizin de fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.Teşekkürler.