Yarından itibaren yaklaşık 3,5-4 aylık Bulk (84 den 91kg)dönemimi bitirip(2 hafta ara vermiştim) vücudu parçalamak için 40gün düşük karbonhidrat diyetini yapıcam(bb cinlerin deyimiyle plaj vücudu için) sonra tekrar Bulk yapıcam.Sizce idmanım nasıl olmalı kaç dk cardiyo yapmalıyım kaç gün ve YAPMALIYIM.Min kaç kalori almalıyım.Ben bir gün vg Birgün cardiyo yapıp 3.günde dinlemeyi düşünüyorum boy 191 kilo 91.Tecrübesi veya bilgisi olan arkadaşlardan yardım ve önerilerini bekliyorum teşşekkürler.
[/url][/IMG]
http://i.hizliresimupload.com/8YpxSQHN.jpg
http://i.hizliresimupload.com/8YpxSQHN.jpg