• Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

Hiç vucut geliştirmeye gitmedim vucuduma göre sizce napmalıyım

Piyade1

Üye
o6aR72.jpg
[/url][/IMG]
o6aR72
merhaba abilerim ilk önce vucut özelliklerimden bahsediyim
18 yaşındayım
1.80 boyum var
73 kiloyum
Bu yaşıma kadar hiç vucut geliştirmeye gitmedim onun dışında da normal insanlar gibi yaptığım sporlar oldu basketbol yüzme vb.
Yazları babamın işyerinde çalıştım inşaat iskelelerini arabaya yüklüyorum
Hiç vucut geliştirmeye gitmedim sizce Şuan ki vucudum nasıl ve ben bunun üstüne neler katabilirim [/DOUBLEPOST]
IMG_20171124_014957_396.jpg
IMG_20170928_233048_117.jpg
 

Eklentiler

  • IMG_20171124_014957_396.jpg
    IMG_20171124_014957_396.jpg
    65 KB · Görüntüleme: 635
  • IMG_20170928_233048_117.jpg
    IMG_20170928_233048_117.jpg
    72,5 KB · Görüntüleme: 620
Son düzenleme:
Back
Yukarı