Göbek-göğüs sorunu (fotolu)yardım lütfen :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan M3rt31
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

M3rt31

Üye
arkadaşlar öncelikle merhaba.

benim sorunum başlıkta da belirttiğim gibi göğüs ve göbeğimin fazla olması.şimdi diyeceksiniz ki herkes de var göbek.olabilir ama sorun şu ki spor salonuna gidiyor olmama rağmen bu sıkıntım var.salondaki hocalar kardiyo yapmama gerek görmediler sadece mekik tarzı karın hareketleri ile sorunun hallolunacağını belirttiler.ama 2-2.5 aydır spora devam ettiğim halde sıkıntım sürüyor.

neyse yaş boy ve kilomu verip fotoları koyup cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden.

yaş:20 kilo:75 boy:1.78
rm3mam.jpg


rm3mam.jpg
6l9lEv.jpg
 
Hocam sizin salondaki hocalari bilmem ama kesinlikle cardio yapmalisiniz yag oraniniz yuksek duruyor. Gobekteki yagin gitmesi icin yaklasik 20000 crunch yapmak falan gerekiyor yani cardiosuz antrenmansiz onlar gitmez.
 
Hocam sizin salondaki hocalari bilmem ama kesinlikle cardio yapmalisiniz yag oraniniz yuksek duruyor. Gobekteki yagin gitmesi icin yaklasik 20000 crunch yapmak falan gerekiyor yani cardiosuz antrenmansiz onlar gitmez.
aynen hocam boyuma göre kilomun normal olduğunu düşünüyorum ki herkeste öyle diyor.kardiyo yanında herhangi bir tavsiyeniz var mıdır ?
 
aynen hocam boyuma göre kilomun normal olduğunu düşünüyorum ki herkeste öyle diyor.kardiyo yanında herhangi bir tavsiyeniz var mıdır ?
ya ben hoca değilim sadece bu işin içindeyim bir senedir öncelikle onu belirteyim:) abi sana tavsıyem yavaştan ağırlıklara da başlasan ama açıkçası salonundaki hocalara pek güvenemedim. Forumda çok güzel başlangıç fullbody ant. sistemleri var uygulayabilirsin. Cardio'dan 20-30 dk önce yeşil çay içmeni ve gün içerisinde az karbonhidrat bol protein ve sağlıklı yağlardan kullanmanı tavsiye ederim :)
başarılar:) bol su içmeyi de unutma :)
 
ya ben hoca değilim sadece bu işin içindeyim bir senedir öncelikle onu belirteyim:) abi sana tavsıyem yavaştan ağırlıklara da başlasan ama açıkçası salonundaki hocalara pek güvenemedim. Forumda çok güzel başlangıç fullbody ant. sistemleri var uygulayabilirsin. Cardio'dan 20-30 dk önce yeşil çay içmeni ve gün içerisinde az karbonhidrat bol protein ve sağlıklı yağlardan kullanmanı tavsiye ederim :)
başarılar:) bol su içmeyi de unutma :)
tavsiyelerin için teşekkürler dostum :)
 
Bro cardio+agırlık calısması yapmanı tavsiye ederim hatta agırlık calısmasına onem vermelisin yag yakımı cardio aksine agırlık calısmasında daha fazla olur kas insa edilir daha fazla kalori yakılır agırlık calısması calısmadan sonra hııt cardio bi 20-25 dklık bence ideal olur senin icin karbonhidratıda biraz azaltmak şekeri tabi kesmek yararına olur saygılar


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bro cardio+agırlık calısması yapmanı tavsiye ederim hatta agırlık calısmasına onem vermelisin yag yakımı cardio aksine agırlık calısmasında daha fazla olur kas insa edilir daha fazla kalori yakılır agırlık calısması calısmadan sonra hııt cardio bi 20-25 dklık bence ideal olur senin icin karbonhidratıda biraz azaltmak şekeri tabi kesmek yararına olur saygılar


Sent from my iPhone using Tapatalk
teşekkür ederim tavsiyelerin için
 
Back
Yukarı