yasinerkan
Üye
bir bölgeyi en fazla kaç hareketle çalıştırıyorsunuz örnek göğüs kol bir bölgeyi en fazla kaç hareket çalışıyorsunuz..
herbirine 10 hareket giriyorum hatta daha fazla 2 set
hayır yapmıyorum ben 2 senedir body ve dovus sanatlarıyla ugrasıyorum 13 yasında basladım 15 yasındayım 1 sene bisey olmadı sonra 1 suru hareket buldum vucudum gelişti baya bi bana cok agır gelior bu hareketler ama napmam lazım ya tmm gelisiyor ama agır geliyor sizce 1 bolgeye kac hareket girmeliyim???kafa_
Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:21 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:18 ----------
ben 1 bolgenin butun hareketlerini yapmak istedigimden kendime soz geciremiyorum hatta karın hareketine 15 hareket giriyorum 23 tekrar 2 set
hayır yapmıyorum ben 2 senedir body ve dovus sanatlarıyla ugrasıyorum 13 yasında basladım 15 yasındayım 1 sene bisey olmadı sonra 1 suru hareket buldum vucudum gelişti baya bi bana cok agır gelior bu hareketler ama napmam lazım ya tmm gelisiyor ama agır geliyor sizce 1 bolgeye kac hareket girmeliyim???kafa_
Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:21 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:18 ----------
ben 1 bolgenin butun hareketlerini yapmak istedigimden kendime soz geciremiyorum hatta karın hareketine 15 hareket giriyorum 23 tekrar 2 set
Yaşın küçük gelişimini bozabilirsin. Kol kaslarına 3 hareketten fazla yapmamalısın ve fazla yuklenmemelısın ilerleyen zamanlarda 4 harekette yapabilirsin yine fazla yuklenmeden ama sen 2yıldır yapıyormussun. Diger bölgelerede 4 hareket yeterli forumu iyi okursan nereye ne kadar çalışman gerektigi yazıyor. Bilinçsiz yapmaya devam edersen Body Building senin için yarardan çok zarar olacaktır.
https://www.bodyforumtr.com/vbforum/antreman-ile-lgili-en-ok-t11362.html
Aynı kası calıstıran hareketlerı yapman gereksız ve gelişimi ters yönde etkıleyecek aynı zamanda sizi yorarak verimsiz bir antrenman gecirmenizi saglıcak. Triceps için yine sitede var bakarsan bulabilirsin. Temel hareketleri yapmayı unutma. Kol kaslarını zaten diger kasları(örn: gögus) calısırkende kullanıyorsun bu yuzden dıger calısmalarınıda kotu yonde etkıleyeceksın. Bunlara dıkkat et.
tmm valla tesekur ederim a beni buyuk yukten kurtardınız hani su bitiriş hareketleri baslama hareketleri filan varmıs buda bu konuyla alakalımı acaba