bir bölgeyi en fazla kaç hareketle çalıştırıyorsunuz

bir bölgeyi kaç hareketle çalışıyorsunuz


  • Total voters
    217
bölgeye göre degişir bende ne kadar hareket yaptıgım önemli degil ne kadar çalıstıgını hissettigim bazen gögüste bench yetiyor ama çok güzel çalıstıgını hissetiyorum bazende bench yanına damble fly ve butterfly da ekliyorum

karında aynı şey 2-3 hareket
 
ben 5 hareket ama 1 hareket yetmiyo gibi yanma olmuyor yani nasıl desem acı olmuyor antremen yaptımı hissetmiyorum birde mekik çekemiyorum bel kısmı arıyor mekik çekerken orasıda yanma yapıyor anlamadım=)
 
bel agrısında mekik zor oluyor bende fazla yapamıyorum yanması normal agrıdan dolayı
 
hayır yapmıyorum ben 2 senedir body ve dovus sanatlarıyla ugrasıyorum 13 yasında basladım 15 yasındayım 1 sene bisey olmadı sonra 1 suru hareket buldum vucudum gelişti baya bi bana cok agır gelior bu hareketler ama napmam lazım ya tmm gelisiyor ama agır geliyor sizce 1 bolgeye kac hareket girmeliyim???kafa_

Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:21 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:18 ----------

ben 1 bolgenin butun hareketlerini yapmak istedigimden kendime soz geciremiyorum hatta karın hareketine 15 hareket giriyorum 23 tekrar 2 set
 
hayır yapmıyorum ben 2 senedir body ve dovus sanatlarıyla ugrasıyorum 13 yasında basladım 15 yasındayım 1 sene bisey olmadı sonra 1 suru hareket buldum vucudum gelişti baya bi bana cok agır gelior bu hareketler ama napmam lazım ya tmm gelisiyor ama agır geliyor sizce 1 bolgeye kac hareket girmeliyim???kafa_

Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:21 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:18 ----------

ben 1 bolgenin butun hareketlerini yapmak istedigimden kendime soz geciremiyorum hatta karın hareketine 15 hareket giriyorum 23 tekrar 2 set

Büyük kas grupları 5-6 hareketi, küçük kas grupları 3-4 hareketi geçmemeli. Set sayılarınıda kasa göre ayarlayabilirsin. Mesela göğüste set sayıları 4 ken biceps için 3 omuz için 4-5 yapabilirsin
 
tesekur ederim 1 tane daha sorum olucakta mesela biceps hareketleri baya bi cok hangisinin daha iyi gelişme sagladıgını nasıl anlıyıcaz yoksa ben secip ole mi yapım o hareketleri, malum 5-6 hareket silicem simdi
 
hayır yapmıyorum ben 2 senedir body ve dovus sanatlarıyla ugrasıyorum 13 yasında basladım 15 yasındayım 1 sene bisey olmadı sonra 1 suru hareket buldum vucudum gelişti baya bi bana cok agır gelior bu hareketler ama napmam lazım ya tmm gelisiyor ama agır geliyor sizce 1 bolgeye kac hareket girmeliyim???kafa_

Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:21 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:18 ----------

ben 1 bolgenin butun hareketlerini yapmak istedigimden kendime soz geciremiyorum hatta karın hareketine 15 hareket giriyorum 23 tekrar 2 set

Yaşın küçük gelişimini bozabilirsin. Kol kaslarına 3 hareketten fazla yapmamalısın ve fazla yuklenmemelısın ilerleyen zamanlarda 4 harekette yapabilirsin yine fazla yuklenmeden ama sen 2yıldır yapıyormussun. Diger bölgelerede 4 hareket yeterli forumu iyi okursan nereye ne kadar çalışman gerektigi yazıyor. Bilinçsiz yapmaya devam edersen Body Building senin için yarardan çok zarar olacaktır.

https://www.bodyforumtr.com/vbforum/antreman-ile-lgili-en-ok-t11362.html
 
Yaşın küçük gelişimini bozabilirsin. Kol kaslarına 3 hareketten fazla yapmamalısın ve fazla yuklenmemelısın ilerleyen zamanlarda 4 harekette yapabilirsin yine fazla yuklenmeden ama sen 2yıldır yapıyormussun. Diger bölgelerede 4 hareket yeterli forumu iyi okursan nereye ne kadar çalışman gerektigi yazıyor. Bilinçsiz yapmaya devam edersen Body Building senin için yarardan çok zarar olacaktır.

https://www.bodyforumtr.com/vbforum/antreman-ile-lgili-en-ok-t11362.html

tesekur ederim ama simdi triceps hareketinden bir suru hareket var hangi haraketin daha iyi verim verdigini nasıl anlarız malum 5-6 hareket silicem kafamdan hangi hareketlşeri silicegime ben kara veriyimmi yoksa baska turlumu yapıyım
 
Aynı kası calıstıran hareketlerı yapman gereksız ve gelişimi ters yönde etkıleyecek aynı zamanda sizi yorarak verimsiz bir antrenman gecirmenizi saglıcak. Triceps için yine sitede var bakarsan bulabilirsin. Temel hareketleri yapmayı unutma. Kol kaslarını zaten diger kasları(örn: gögus) calısırkende kullanıyorsun bu yuzden dıger calısmalarınıda kotu yonde etkıleyeceksın. Bunlara dıkkat et.
 
Aynı kası calıstıran hareketlerı yapman gereksız ve gelişimi ters yönde etkıleyecek aynı zamanda sizi yorarak verimsiz bir antrenman gecirmenizi saglıcak. Triceps için yine sitede var bakarsan bulabilirsin. Temel hareketleri yapmayı unutma. Kol kaslarını zaten diger kasları(örn: gögus) calısırkende kullanıyorsun bu yuzden dıger calısmalarınıda kotu yonde etkıleyeceksın. Bunlara dıkkat et.

tmm valla tesekur ederim a beni buyuk yukten kurtardınız hani su bitiriş hareketleri baslama hareketleri filan varmıs buda bu konuyla alakalımı acaba
 
tmm valla tesekur ederim a beni buyuk yukten kurtardınız hani su bitiriş hareketleri baslama hareketleri filan varmıs buda bu konuyla alakalımı acaba

Konunun yeri burası degil. Sorunun cevabı yıne alakalı konularda yazıyor. Fakat Hareket sırası dıye bırsey war bazı hareketler en son yapılır vs gibi.
 
birde son sorum omuz hareketleri varya yan arka ve ön diye farklı farklı calısıtıran hareketlermi var yoksa direk omuz hareketlerini yaptıkmı ön arka yan omuzlar birlikte gelişirmi
 
Back
Yukarı