Aşırı zayıflık ve kas kütlesi kazanmak ( yardım)

dixon34

Üye
merhaba arkadaşlar burada yeniyim,detaylı bir soru sorucam cevaplarsanız sevinirim. ben 24 yaşındayım bugüne kadar 45-46 kiloyu geçemedim desem yalan olmaz. ama son 2 aydır diyetisyene gidiyorum ve 2 ayda 5 kilo almayı başardım. şuan 50 kiloyum çok şükür. şimdi sorum ise kiloyla beraber kasda yapmak istiyorum,ama spor salonuna gitmeye ne vaktim nede şuan maddi durumum pek el vermiyor. internette 27 kiloluk ağırlığı değişebilen dambıl ve halter seti buldum fiyatı gayet uygundu,bu aletleri alıp evde düzgün bi programla çalışma yapsam vücut kütlemi kas olarak arttırabilirmiyim,çok iri bir vücut istemiyorum kol,omuz ve göğüslerimi biraz biçimlendirsem yeter. bikaç kişi dambıl ve halter ile belirli biyere kadar gelişiceğimi söyledi bu doğrumu,cevap verip yardımcı olursanız sevinirim.
 
Aletleri almadiysan iyi etmissindir almana da gerek yok.İstedigin vücutu kendi vucut agirliginla cok rahat kazanabilirsin.Şinav mekik barfiks ayni anda birden cok kasi calistirir ve daha hizli gelisir ayni zamanda ciddi anlamda güçlenirsin.agirliklara verecegin parayi beslenmene harcamani oneririm.ornegin kreatin al.
 
Back
Yukarı