Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
2. ayımı doldurdum programım hakkında fikirlerinizi istiyorum
Arkadaşlar sporda 2. ayımı doldurdum ilk 1 ay fullbody çalıştım hacimlendim fakat 1 aydır haftada 4 günlük her gün 3 bölgeyi çalıştıran bir antrenmana geçtim pek faydasını göremediğimi düşünüyorum hatta hacim kaybettiğime inanıyorum.. Bu program için ne dersiniz boyum:181 Kilo:77 Kol:37 Hacim için uygun mu