elite35
Üye
1 senedir VG yapıyorum.
Diğer tüm bölgelerde istediğim gelişimi almama rağmen, kolda özellikle BICEPS kasında eksiklik hissediyorum.
Genelde çift bölge çalışıyorum. Göğüs-Biceps, Omuz-Triceps şeklinde. Sırt antrenmanım Cuma günü. Yani Biceps kasına antrenman günü dışında fazla yük bindirmiyorum.
Antrenmanlarımda 4 hareket yaptığım da oldu, sonra fazla olduğunu düşünerek 3 harekete düşürdüm.
Son programım bu:
Barbell Curl 3*12 (Max Ağırlık) (Pek nizami olmuyor)
Preacher Curl 3*12 (Nizami)
Dumbell Curl 3*10 (Nizami)
Not: Beslenmede problem yok. Her şeyi zamanında ve gerektiği gibi yiyorum.
Kol kası, özellikle biceps kasından memnun olan arkadaşlar, önerileriniz neler ?
Bi süredir uzatma yapmıyorum. Kas kısa kaldı sanki. Acaba bunun da etkisi var mıdır ?
Diğer tüm bölgelerde istediğim gelişimi almama rağmen, kolda özellikle BICEPS kasında eksiklik hissediyorum.
Genelde çift bölge çalışıyorum. Göğüs-Biceps, Omuz-Triceps şeklinde. Sırt antrenmanım Cuma günü. Yani Biceps kasına antrenman günü dışında fazla yük bindirmiyorum.
Antrenmanlarımda 4 hareket yaptığım da oldu, sonra fazla olduğunu düşünerek 3 harekete düşürdüm.
Son programım bu:
Barbell Curl 3*12 (Max Ağırlık) (Pek nizami olmuyor)
Preacher Curl 3*12 (Nizami)
Dumbell Curl 3*10 (Nizami)
Not: Beslenmede problem yok. Her şeyi zamanında ve gerektiği gibi yiyorum.
Kol kası, özellikle biceps kasından memnun olan arkadaşlar, önerileriniz neler ?
Bi süredir uzatma yapmıyorum. Kas kısa kaldı sanki. Acaba bunun da etkisi var mıdır ?